Hebei Electric Motor Co., Ltd hà vintu u "2018 Asia Pacific Best Quality Award" da Ingersoll Rand

Ingersoll Rand 2018 Asia Pacific Supplier Conference hè stata tenuta u Mar.20, 2019 in Taicang, Jiangsu Province.Cum'è un cumpagnu affidabile à longu andà di Ingersoll Rand, Hebei Electric Motor Co., Ltd hè statu invitatu à assistisce à a cunferenza è premiatu "2018 Asia Pacific Best Quality".U nostru Vice-presidente di u Cunsigliu di Amministrazione u Signore Liu Hongxin, a CFO a Sra Yang Junmei è u Sales Manager Mr. Du Mingyin sò stati invitati à assistisce à a cunferenza.
03
U sgiò Liu Hongxin (terzu da a diritta), a Sra Yang Junmei (secunna da a manca), è u sgiò Du Mingyin (secunna da a diritta) anu ricevutu u premiu cum'è rapprisentanti di a cumpagnia.

U premiu "2018 Asia Pacific Award Best Quality" hè un premiu maiò da Ingersoll Rand per i so fornitori di l'Asia Pacificu, è Hebei Electric Motor Co., Ltd hè l'unicu vincitore chì hè statu sceltu da più di 120 fornitori principali di Ingersoll Rand.Significa u ricunniscenza è l'incuragimentu di Ingersoll Rand à Hebei Electric Motor Co., Ltd per a so prestazione eccezziunale è a cuntribuzione in diversi aspetti cum'è a qualità è u serviziu in a catena di supply globale.

04
Premiu Asia Pacificu 2018 di Best Quality

In l'anni di cuuperazione cù Ingersoll Rand, Hebei Electric Motor Co., Ltd hà sempre aderitu à a pulitica di qualità di "scontru i bisogni reali di i clienti".Hè stata cuncentrata in alta qualità è consegna rapida à u cliente.À u listessu tempu, rinforza l'innuvazione cuntinua in a tecnulugia chjave è l'incarnazione di valore cum'è un fornitore chjave.
Hebei Electric Motor Co., Ltd continuarà à serve è suddisfà i clienti cù a megliu qualità è serviziu per un futuru più prusperu!


Tempu di post: 23-May-2020